Home Applicatiebeheerder (32-40 uur)
Markel Corporation (NYSE – MKL) is een Fortune 500 bedrijf met meer dan 60 kantoren in meer dan 20 landen. Markel dekt wereldwijd risico’s op het gebied van schadeverzekeringen en biedt in iedere markt verzekeringen van hoge kwaliteit en goede service met als doel een leider in de markt te zijn. Markel wil consistent zijn en waarde creeren voor haar aandeelhouders, klanten en zakenpartners.
Het Nederlandse kantoor is gevestigd op een prachtige locatie naast Rotterdam CS en legt de nadruk op aansprakelijkheidsverzekeringen voor de zakelijke markt. Markel Nederland is een divers en dynamisch team van meer dan 60 medewerkers.
Voor het realiseren van onze ambitieuze groeiplannen zijn wij op zoek naar een versterking van ons Operations team. De afdeling is verantwoordelijk voor het continue verbeteren van bestaande processen en implementeren van innovaties. De afdeling zit op het snijvlak van Business en IT.
Waar ga jij je mee bezig houden?
Markel maakt gebruik van shared services in de VS en het VK maar heeft ook voor ieder land lokale applicaties en gebruiken. De applicatiebeheerder fungeert als het aanspreekpunt voor de lokale applicaties. De applicatiebeheerder heeft de volledige verantwoordelijkheid over het functioneren van de lokale applicaties en schakelt waar nodig met leveranciers en interne teams. Hieronder valt het lokale polis administratie systeem, portalen voor lokale klanten en lokale versies van MS applicaties.
Je takenpakket bestaat uit:
– Controleren en onderhouden van kernapplicaties, zoals updates en nieuwe koppelingen.
– Testen en implementeren van nieuwe oplossingen.
– Bijhouden van documentatie en gebruiksaanwijzigingen.
– Terugkerende problemen structureel oplossen.
– Voorstellen aandragen voor verbetering.
– 1e lijns hulp van gebruikers.
– Beheer van connecties met externe systemen.
Functie-eisen
– MBO (+) / HBO werk- en -denkniveau.
– Goede communicatieve vaardigheden en professionele beheersing van Engels.
– Goede teamspeler, maar ook in staat zelfstandig te werken.
– Hands on mentaliteit.
– Pragmatische, commerciële en dienstverlenende instelling.
– Kennis en affiniteit van ICT.
– Scrum en Agile werken.
– Eventueel ervaring met SQL en/of Webservices/API.
Wat heeft Markel jou te bieden?
– Goed salaris, waaronder 13de maand;
– Een enthousiast team;
– 33 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
– Informele bedrijfscultuur;
– Goede pensioenregeling;
– Reiskostenvergoeding conform wettelijke regeling.
– Ruime opleidingsmogelijkheden;
– Telefoon van de zaak;
– Humor op de werkvloer.
Geïnteresseerd?
Markel heeft een open en diverse werkcultuur en brengt mensen uit verschillende achtergronden samen. Als jij denkt dat deze rol bij je past stuur dan je CV en (korte) motivatiebrief naar sjanil.bansraj@markel.com. Voor inhoudelijke informatie met betrekking tot de functie kan je contact opnemen met Sjanil Bansraj op telefoonnummer 010-798 1017 of 06-23516256.
Markel werkt uitsluitend via intermediair
We maken gebruik van cookies op deze website. U kunt deze accepteren of een aantal weigeren. U kunt deze instellingen altijd weer wijzigen door dit scherm te opnen.
Dit is inclusief technische en session cookies en performance, tracking en persistent cookies.
Als u deze optie kiest blokkeren we alle performance, targeting en persistent cookies. Een groot deel van de site kan misschien niet goed functioneren.
Lees ook ons Cookie Statement.